מחפשים מדפסת למשרד? הכירו את המדפסת המשולבת

המשרד המודרני מתקדם הן מהבחינה הטכנולוגית והן מהבחינה העיצובית. השקעה בפרטים הקטנים ביותר, מרחבי עבודה גמישים ודינאמיים, שולחנות מתכווננים, שימת דגש על איכות האוויר, תאורה מרגיעה וכמובן פתרונות משוכללים להעלאת הביצועים. בין פריטי החובה בכל משרד מככבת המדפסת, זו מהווה חלק בלתי נפרד מהעבודה במשרד ולכן, חשוב להשקיע במכשיר אמין ואיכותי שישרת אתכם בנאמנות לאורך זמן.


בשנים האחרונות חל ביקוש רב למדפסת משולבת המחברת בין פקס, מכונת צילום, מדפסת וסורק במכשיר אחד. קיימים יתרונות רבים למכשיר מסוג זה, אך חשוב לדעת איזה לבחור, להתאים את הדגם המבוקש לצרכים וכמובן להשוות בין פירמות ודגמים.

שילוב מנצח שעובד בשבילכם
נתחיל מהיתרונות הבולטים שגלומים ברכישת מדפסת משולבת. ראשית, מדפסת מסוג זה חוסכת במקום פיזי ובכסף לרכישה ולתחזוקת המכשיר. במקום שתצטרכו לפנות מקום ייחודי למדפסת בנפרד ממכונת צילום, סורק וכדומה – אתם נהנים מכל הפונקציות במכשיר אחד. מכשיר קומפקטי זה אידיאלי למשרדים קטנים.
החיסכון הניכר ברכישת מדפסת משולבת הוא גם חיסכון כספי על רכישה של מכשירים שונים לכל פונקציה. אין צורך ללמוד ולהכיר תפעול של מכשירים שונים ואפשר ללמוד פעם אחת את כל הפיצ'רים שיש במכשיר המשולב ולתפעל את המוצר בדרך היעילה ביותר.
מדפסות משולבות חדישות מוצעות בטווח מחירים רחב שנע בין 200 פלוס שקלים לאלפי שקלים. המחיר נקבע על פי המותג ועל פי הפיצ'רים. המשולבות היקרות יותר כוללות פונקציות מתקדמות כמו סורק בצבע למחשב, מסך מגע בצבע, כונן קשיח והמדפסות המשולבות הגדולות יכולות להכיל קיבולת נייר מרשימה עם הרחבה עד 1000 + דפים.
מדפסת משולבת יעילה מאוד למשרדים, כיוון שבמרבית המשרדים יש צורך בכל הפונקציות של סריקה, צילום ופקס מלבד מדפסת ולעיתים גם בפונקציות האלה כחלק בלתי נפרד מתהליך העבודה. למשל, כשיש לסרוק מסמך כדי לשלוח אותו ללקוח, להדפיס עותק בשביל תיוק ולצלם העתקים נוספים לגיבוי ולאחר מכן לשלוח בפקס לרשויות כדי לקבל עליו אישור.

איך לבחור את המשולבת הנכונה בשבילכם?
בבואכם לבחור מדפסת משלבת, חשוב שתבחרו מוצר משולב שמתאים לצרכי המשרד, מבחינת מהירות הדפסה, הדפסה דו צדדית והדפסה בצבע. לא כל משרד זקוק למשל להדפסה בצבע ולא כל משרד זקוק לרזולוציה גבוהה במיוחד. עם זאת, במידה והמכשיר המשולב פופולארי מאוד במשרד ומשתמשים בו אנשים רבים, חשוב להשקיע במדפסת בעלת יכולת לעמוד בעומס עבודה חודשי גבוה ובאורך חיי טונר וחיי תוף ארוכים.

לא על המדפסת לבדה
התייחסו הן לפונקציות של ההדפסה אך גם לפונקציות הנוספות – סריקה, פקס וצילום. באשר לפעולת הסריקה, כדאי שתהיה במוצר אפשרות לבצע סריקה ישירה למייל ולתיקיות ברשת, סריקה ל-FTP, סריקה ל-SMB, סריקה ל-USB. כמו כן, בדקו האם זה סורק שולחני שמאפשר לבצע סריקה מחוברות וספרים וכדומה.
מבחינת פקס – בדקו שהמכשיר המשולב כולל פקס שמסוגל לפקסס במהירות ואם ניתן להזין מסמכים בבת אחת למכשיר לצורך שליחה אחת. התייחסו ליכולת חיוג חוזרת אוטומטית, לאפשרות של שליחת פקס בצבע, חסימת פקס זבל, האם יש
 IFAX מובנה, כמה זיכרונות ניתן להזין לפקס ועוד. בכל הנוגע למכונת הצילום במכשיר, כדאי לבחון פרמטרים כמו מהי מהירות הצילום לדקה ומהי מהירות הצילום לדף ראשון, כמה עותקים ניתן לצלם בתזמון אחד ובאיזו רזולוציה והאם יש אפשרות לבצע בתהליך הצילום הקטנה והגדלה ובכמה אחוזים.

שימו לב גם ליצרן של המדפסת המשולבת, האם זו חברה ידועה ועם וותק והאם יש אחריות ולכמה זמן זו תקפה. מדפסת משולבת מהווה אלטרנטיבה יעילה למשרדים. בחרו את המשולבת הנכונה עבורכם ותיהנו מביצועים גבוהים וממגוון פונקציות במכשיר אחד.